Laibach

18.05.2009

Yisra'el



Jak długie i głębokie jest serce
Tak żydowska dusza wciąż tęskni
I idzie na wschód, do ziemi obiecanej
A oko wciąż szuka

(Jak długie jest serce wewnątrz
Żydowska dusza tęskni
I do granic Wschodu podąża,
Okiem wypatrując ziemi obiecanej.)


Nasza nadzieja nie będzie utracona
Nadzieja dwóch tysięcy lat
Aby być wolnym narodem
W naszej własnej ojczyźnie.
W kraju ziemi obiecanej
I Jerozolimie.

(Nasza nadzieja nie jest jeszcze stracona,
Nadzieja dwóch tysięcy lat
Aby być wolnym narodem we własnym kraju
Kraju ziemi obiecanej i Jerozolimy.)


Mój kraj! Mój kraj! Moja ziemia! Moi przodkowie!
Mój kraj! Mój kraj! Mój naród, w krainie wojny!

Z ogniem determinacji
I moją wulkaniczną zemstą.
Wspiąłem się na góry
Przeszedłem przez Ziemię
I walczyłem w wojnach.

Podbiłem niemożliwe
Z tęsknotą w mojej krwi
I hukiem broni.
Dla mojego kraju, mojej ziemi,
Mojego domu, moich przodków.

(Nasza nadzieja nie jest jeszcze stracona,
Nadzieja dwóch tysięcy lat
Aby być wolnym narodem we własnym kraju
Kraju ziemi obiecanej i Jerozolimy.)


Aby być wolnym narodem
W naszej własnej ojczyźnie,
Kraju ziemi obiecanej i Jerozolimie.

/Utwór: "Yisra’el", album: "Volk"/
/Motyw Yisra'el" do zakupu/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LAIBACH on demand






View all Warsaw events at Eventful